vrijdag 24 april 2009

toneelstuk love

Gisteren zijn we naar het toneelstuk geweest over love. Het verhaal gaat over een meisje dat op een dag haar ouders kwijt raakte. Ze komt terecht in een weeshuis. daar zaten er enkele pestkoppen. Ze vond het daar niet leuk en wou weglopen.

een paar reacties : ik vond het mooi. Rune
waarom heet het toneel love ?Het was ook leezaam Ben
Ik vond het een beetje grappig . Jerôme
ik vond het speciaal; Lise
ik vond het een beetje een triestig verhaal. Maya
ik vond de liedjes leuk. Stan
ik vond het grappig toen de directeur water op zijn hoofd kreeg.Céleste
super leuk. Dante
grappige buiging van de directeur ferran.
Het meisje deed grappig jitse
super grappig Broos
grappige danspassen Justine
het meisje was boos. Noah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers