vrijdag 18 september 2009

vrije teksten van deze week

ik ben naar Sicilië geweest. Ik heb een backle gum gekregen. 14 heb ik er gekregen. Ik moet er nog 1 hebben.

Gilles


de knikkerbaan

Jef en ik hebben een knikkerbaan en het is in de speelheuvels. Er zitten ook veel stenen in de aarde.
Rune

de witte haai
ik was een haai en ik was heel stout. Ik was de witte haai en ik eet mensen op.
Siebe

er was eens een klein prinsesje. Ze was aan het wandelen. Ze kwam een konijn tegen en ze werden vrienden. Ze leefden nog lang en gelukkig;
Izabo

ik ben naar de zee geweest in het het hotel Antje;en we zijn veel naar het strand en in de duinen geweest; We zijn naar clowncity geweest; het was superleuk.
lies

vakantie
ik ben in de vakantie naar Frankrijk geweest. Ik heb veel gezwommen. Gentil

de vlinder


ik heb een vlinder gevangen. Hij heet Liena. Hij is mooi. hij is lief en leuk. ik heb hem gisteren op een bloem gevonden. Hij heeft verschillende kleuren. Hij zit tussen een bloemenkasteel.
Tsigane

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers