vrijdag 27 januari 2012

vrije teksten

Er was eens een jongen en die woonde in de boerderij. En die jongen was gaan spelen in de tuin. Zijn mama riep : "komen eten"! De jongen kwam en de papa zei : " wil je met mij na het eten een fietstochtje maken"? Ja ,zei Tom en na het eten gingen Tom en papa een fietstochtje maken.
Sarah

Ik ga zondag naar Alvin en de Chipmunks kijken. De derde. Ik denk dat het verhaal in Los Angeles is. Ik ben benieuwd. Ik ga popcorn eten. Ik wil dat Jason mee gaat want hij is nu ziek.
Louisa


Ik was eens bij een feest. Het was er heel leuk. om 12 uur was er vuurwerk. We waren in een restaurant; We kregen een dessert. We hebben ook een toeter gekregen en ook een feesthoed. We hebben zondag een kleine puppy gekregen. Ze is een meisje en ze is zwart.
Anaelle

Ik ben naar Zwitserland geweest. Het was heel tof. We hebben veel bijgeleerd. Heel onze familie heeft veel bijgeleerd. Volgend jaar gaan we terug !
Joepie !
Jordi


Mama is zwanger. Dat vind ik leuk. maar we weten niet of het een jongen of een meisje is. maar ik wil een jongen. Eigenlijk weet ik het nog niet. ...
Ik ga er nog een keer over denken....
Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers