vrijdag 9 maart 2012

klasnieuws

* Er zit een nieuwe jongen in onze klas. Hij heet Nicholas. Hij heeft al veel vrienden.
Lota

* We zijn naar Reine de Pelseneer geweest. Dat is een schrijfster. Ik heb mijn vrienden van de voetbal gezien.
Jordi

*We hebben deze week 2 nieuwe dingen geleerd. We hebben de tafel van 8 geleerd en ook de hoofdletter E.
Er hebben veel kindjes al 6 of 3 of 4 of 2 of 1 boekenkaarten gelezen. Ik heb er al 3.
Paulien

* We zijn naar Reine de Pelseneer geweest. Dat is een boekenschrijfster. Zij vertelde over haar boeken voor ons. Ze las het verhaal van Beer bros.
Jade

* In de werkwinkel heb ik chocolademousse gemaakt. Op het laatste mochten we een masker maken.
Irene

* Donderdag was er voor het eerste en tweede leerjaar werkwinkel. Het was leuk;
Jordi

* Wij hebben geleerd over 1 kg.
1kg = 1000 g
een halve kg = 500 g
een pak suiker weegt 1 kg.
Luca

* Ik heb in de werkwinkel macramé gedaan en ook loop-en tikspelletjes; het was super tof. dat was met Melanie. Macramé was met Isabelle. Ik heb 2 bandjes gemaakt;
Louisa

* We hebben met Isabelle het verkleinwoordje geleerd. Dat zijn woorden die eindigen op -je, -tje, -pje.
Dat vinden wij leuk.
Anaëlle


*In de werkwinkels hebben we vriendschapsbandjes gemaakt bij de juf. Dat van Noor was te lang. Yorre en ik hebben dezelfde;
Julot

* Het is bijna jeugdboekenweek. het thema gaat over dieren. We zijn naar de schrijfster Reine de pelseneer geweest. Het was heel leuk en ze had een nieuw boek mee. We waren de eerste kinderen aan wie ze het boek toonde.
Thuur

* Er zit een nieuwe jongen in onze klas. Hij heet Nicholas. Hij kan goed lezen en rekenen. Hij is tof.
Hij speelt soms voetbal.
Sultan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers