donderdag 7 januari 2010

Mijn verjaardag

Het is mijn verjaardag geweest en ik heb een cadeau gekregen.
Het was een schip van lego starwars.
Het was een oerwoud en het duurde een dag voor dat het klaar was.
Als ik thuis ben, ga ik er mee spelen
Ik moet nog een stukje maken en dan : klaar is Kees
Nog een goed kerstfeest en ik ben klaar
van Gilles
en een nog mooier kerstfeest.

Gilles 5 januari 10


Alvin en de chikmuns 2

Ik ben samen met Luke, mama en papa naar de cinema geweest van Alvin en de chiknums2.
Ik vond het een grappige film en ook super mooi.
Daarna zijn we een poster gaan kopen.
Thuis hebben we nog in Geronimo Stelton gelezen.

van Jef 5 jan 10



ZONNETJE lIENTJE

Op een dag scheen Lientje de zon door het raam van Emma.
Dat was haar vriendje.
Zo maakte ze Emma wakker.
Emma noemde de zon Lientje omdat ze dat makkelijk kon onthouden.
Ze leefden nog lang en gelukkig .

Bieke 5 januari 10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers