dinsdag 5 januari 2010

Vakantie

Ik ben naar Ketnet Freez geweest met Zoë, Catho, mama en Veerle.
We zijn in Anubis geweest en we zijn ook in de schommelboot geweest.
De dag erna ben ik naar Bieke gaan spelen.
We hebben origami gemaakt. Ik heb een potje gemaakt.
De dag erna mocht ik terug naar Zoë en Catho.
Het was daar ook leuk.
We hebben pannenkoeken gegeten.
De dag erna zijn Miel en Lotte gekomen.
We hebben een chocomoesje gegeten.
Ze mochten ook blijven logeren. We zijn flink geweest.
De dag erna moest ik naar opa en oma.
Het was daar leuk.
eind

Stien 5 januari 10


Voetbal

Ik heb maandag tegen Wingene gespeeld.
We zijn verloren in de tweede match tegen Ruiselede
Na de voetbal zijn we naar het feest geweest van opa en oma.
Het was leuk.We hebben veel gespeeld en ons nichtje was daar ook.
Mama had bloemen gekregen en papa had een bandentrekker.

Vikas 4 januari 10



Ik ben nieuw

Het was lijk een droom dat ik in een nieuwe school ben.
In de heilige familie was het helemaal anders.
Bij de heilige familie is er de bel en bij het reuzenhuis is de bel een muziekje.
Hier is er een grote speelplaats.
Er zijn hier heuvels en bij de heilige familie zijn daar geen heuvels.
Er zijn ook twee voetbalpleinen en dat vind ik leuk.

Vikas 5 januari 10



PAK

Ik lag in bed
en ik heette Ed
Ik stond op
en er lag een pak
met een zak
maar van wie?
misschien van tante Kie
of van nonkel Lei
of van de boerderij
met de hele grote vee
met boer Kee
en in dat pak
zat een tak
met een uil
en hij had een grote buil
en op die zak
stond van wie het was
het was van Ellen
die had uilen
en als die dood waren
begroef zij die
in grote kuilen


gedicht van Anna, 5 januari 10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers