dinsdag 27 april 2010

 Luka, onze reporter van de klas, schreef volgende tekstjes :

Ski

Ik ben gaan skieën en het was leuk.
Ik deed zitski en ik heb een zwarte piste gedaan.
Er was ook een fuif.  We hebben ook paaseieren geraapt.
Papa heeft met mij geskied.
Het was leuk.  


Bij Emmy

Wij hebben bij Emmy  milkshake gemaakt.
Donderdag was het chocolademilkshake en woensdag was het bananenmilkshake.
Het was lekker hoor maar de chocolade was de lekkerste.
Maar er was wel veel schuim.


Siebe laat een scheet

We zaten in de kring  en Anna was de kringleider.
De kring was rustig en onverwacht liet Siebe een scheet.
Iedereen  deed hahaahaha en ik natuurlijk ook.
Het is echt gebeurd  en toen ging de dag weer rustig voorbij.

tekst van Luka



Typen 

Met Aline leer ik typen.
De   f   j  d  k  s  l  q
In de    j en de  f  ben ik al goed geslaagd.
De andere ken ik al  maar daar ben ik nog niet echt geslaagd,

maar wel al een beetje
en zo gaan we dus leren.  

luka


Bij Casper

Ik ben bij Casper gaan slapen, het was de vrijdag.
We hebben frietjes gegeten, het was mmmmmmmm.
We hebben ook naar de Ipod geluisterd van Casper en die van mij.
Het was leuk.
Voor dat we gingen slapen, speelden we met een  bal.
Het was nacht en toen het ochtend was hebben we naar een film gekeken.
Het was Ice age en dat gaat over een mammoet en een baby.
Dan is mijn mama  mij komen halen en ik wou nog blijven maar het mocht niet.


Pasen 

Zondag zijn we Pasen !
Lekker veel paaseitjes rapen, dat is toch luxe hé.
Maar spijtig genoeg zijn  we nu nog maar 1 april.
Maar 1 april is ook wel een leuke dag !



Sporta

Gisteren ben ik naar sporta geweest.
We hebben met de helikopter gevlogen en  we zijn  ook op de trampoline geweest.
We hebben een ijsje gegeten .
We zijn ook nog in de donkere en moeilijke speelboot geweest.
We hebben naar Jef gekeken als hij op de surfplank die wiebelde geweest is.
We zijn ook op de go-cart geweest.
Het was in Tongerlo.
Toen we aan het rijden waren, vroeg ik : 'Hoe lang is het nog rijden? '
En mama  zei: ' Nog wel lang hoor! maar ze zei er nog bij :
'Als we er om drie uur niet waren, dan gingen we  terug keren.'
Dat vond ik wel jammer maar gelukkig waren we er wel en mama zei  dat we
er maar een kwartier gingen zijn maar we zijn langer gebleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers