zaterdag 20 februari 2010

vrije teksten van net voor de vakantie


De luxe-opvang

Gisteren was er een opvang voor Haïti. Het was leuk.
Er was Zumba, kleuterturnen, er waren twee fuiven één voor het lager en één voor de kleuters. Je kon scoobidoos, origami en slingers maken. Er was ook een springkasteel voor de kleuters
Het was een luxe!

Eline


Haïti opvang

Er is een Haïti opvang geweest. We hebben geld voor Haïti gespaard, omdat er een aardbeving is geweest. We gaan dat geld aan een weeshuis geven, want het weeshuis is kapot.

Rune en Vikas


Haïti

Haïti is een arm land. Ik zou er zelfs nog niet naar toe gaan, want ik ben zo bang.
de mensen moeten Haïti helpen, omdat er veel mensen dood zijn, pijn hebben en geen huis meer hebben.
Ik vind het zo erg. We gaan al die mensen helpen. We zijn goed bezig, want we hebben al 2500 euro opgehaald. Ik vind dat heel veel.

Gilles

Argus

Ik ben naar de film van Anubis  en de wraak van Argus geweest. Het  was eng, maar de film was voor 9 jaar en ouder.  Ik vond de film mooi.

Bo


Anubis

Ik ben naar de cinema geweest. Ik heb Anubis en de wraak van Argus gezien. Het was soms eng en er speelde een vampier in mee. Ik vond het leuk.

Bieke


Zeppe en Zikki

Zeppe zei tegen Zikki: wil jij naar een party? Nee, ik heb het veel te druk met skateboarden. Maar er is daar een skatepark. Ik ga mee!!!

Siebe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers